Nothing's perfect, the world's not perfect, that's why it is so damn beautiful. <3 Ihhh, FMAn vika animejakso, love love love. <3 (noi teinisydämet. D:)

Oon eläny tänään sunnuntaissa, FMA on mulla varmaa pakkomielle, tosin tiiän niit juonipaljastuksia (kuka meni tonkimaan Wikipediaa ja lukemaan mangaa? paha paha paha!) ja ja kuka se hiton itkupilli kakara on. Mut tällä kertaa oon ehkä FMAssa innostunein parittamaan Royta ja Rizaa, animen vika jakso. <3 Ja Edward x Winrykin on aika love love, tosin multa meni innostus siihen jo aikoja sitten. Mut Alphonse parka on sit ihan yksin. :-(

Mutta nyt olen oikeesti innostunu Ouran High School Host Clubista. *.* Se on ihana, ne kauniit pojat..aiheuttaa mulle pian aivoverenvuodon. Joo, siitäkin löyty jo paritus mitä ihkutan. (animen vika jakso!) lol, joku pakkomielle kattoo animeiden vikat jaksot aina ekana tai jotain. En kestä ilman juonipaljastuksia. voi elämä.

 

Joo mut vähän tuo otsikko nyt kuvas tuotakin aihetta, siis oikeesti, Serj Tankian on niin pelottava, etten voi parittaa sitä sille yhdelle. Etin jonkun vanhan kurtun vaan sillekin. pappafetissi, here I come! Toivottavasti tuo Serj ei tuu mun uniin kummittelemaan. Se ois hieman kamalaa. :-D

Voi kun tuo Mtv3 on ihana kanava, miehet kukka - tai siis oikeestaan lehtiessuissa on aika pro. Ainiin, tänään tulee Salkkareiden uusinnat! vois kattoo niitäkin, voi kun osaisin tehä jotain remixejä koneella ja ees tietäisin mistä niitä jaksoi sais. LimeWirellä ehkä tuskin menen mitään ettimään. En kaipaa mitään hiton viruksia koneelle.

Olipa tunne purkaus, mutta ei tämä tähän jää. o/