MCR jääny päähän. :D Ahahhaa, koulupäivä oli aika jees tänään, mut fiilikset mul yleisesti on aika paskat. Koska : 1. Vihaan mustapäitä. 2. Olen läski. 3. En oo tehny lapasia kun en osaa, loppuun. Siin ne tais ollakin. D:

Juujoo, lupauduin johonkin koulun glögi-tarjoiluun (onneks en ole yksin !), what have I done? :o Mun tuuril mokaan tai jotain, mutta onneksi todellakaan en ole arvonnassa lipunkantoon/sen seuraamiseen. Khähähä vaan niille joilla huonompi säkä käy. Olis nimittäin aika mielenkiintoista, jos vetää nenälleen kaikkien eessä, tiputtaa lipun maahan ja katsomosta kuuluu kuuluisa:''OOOHHH!'' :-D Ei siin oikeen voi sanoa kuin oho.

Öö, huomenna terkkarintunti, jostain seksistä ja sukupuolista, toivottavasti se yks tuo ne korvatulpat, joten voi vaan hokee joo kun kysytään jotain. Esim:
''Muistattehan käyttää sitten kondomia yhdynnässä?''
-''Joo, mä diggaan.'' ja peukut ylös.
\,,/ joo ehkä ei.

Helevetti, kun sattu korvaan, kun piti ahtaa toinen (ja isompi ja ja hienompi.) korvis tuohon reikään, oikeesti - se sattu. Ja miksi näin? No kun se yksi lävisti korvaansa paremmin mun korviksella, että sais hakaneulan siihen, olipa meilläkin järkevät ideat. Että tota öö. Mut se olikin ihan ruma kultanen rengas, en mä sellasista diggaile. :< Ja se oli ihan homppelimainen. Ihan kaali. Ja ainiin, vihaan matikkaa, mullon melkein nälkä, en tykkää kanasta, kauheesti, enkä lasagnesta enkä mistään muustakaan ehkä sen koommin. lolz, mäkkäri ipana ftw. <3

ainiinjoo, unohin, meil oli tänää Suuri Suomalainen äänestys, meikä äänesti Lauri Ylöstä. <3 Nyt saitte senkin tietää, hyvää yötä.